Witamy na naszych stronach!

System identyfikacji wizualnej to zestaw wzorów oraz reguł zebranych w księdze w celu prawidłowej prezencji firmy bądź produktu zewnętrznemu otoczeniu. Księga Identyfikacji Wizualnej jest katalogiem, zawierającym projekty graficzne wraz z opisami, instrukcje dotyczące stosowania logo, standaryzację koloru i liternictwa, przykłady niewłaściwego użycia znaku graficznego. Jest to niezbędny podręcznik dla działu marketingu danej firmy, agencji reklamowych czy drukarni.

Tożsamość wizualna (Corporate Design) jest podstawowym elementem tożsamości przedsiębiorstwa (Corporate Identity). Jest to szereg wizualnych aspektów określających i budujących pozytywny image firmy. To na ich podstawie, w pierwszej kolejności, nowy potencjalny odbiorca/klient, ocenia firmowy wizerunek. Nie trzeba podkreślać jak ważne jest pierwsze wrażenie, decydujące o dalszej współpracy.

Tożsamość wizualna składa się z wielu ściśle ze sobą powiązanych elementów. Podstawowym elementem jest logo, w skład, którego wchodzi logotyp (nazwa firmy/produktu przedstawiona typograficznie) oraz sygnet (znak graficzny). Bardzo często jest to pierwszy sygnał wysyłany od producenta do klienta. Przedstawia on charakter firmy, jest formą reklamy, wskazuje na oryginalność produktu i gwarantuje stałość jakości. Dlatego powinien wywoływać pozytywne emocje i wyobrażenia związane z daną firmą czy marką, być na tyle rozbudowany aby był oryginalny, ale i na tyle prosty, by był łatwy do zapamiętania w podświadomości.

Pozostałe elementy tożsamości wizualnej powszechnie używane to akcydensy firmowe, czyli wizytówki, papier firmowy, koperty firmowe. Stanowią one podstawowy system druków firmowych, będących także formą komunikacji z klientem, gdzie estetyka istotnie wpływa na pozytywne odczucia odbiorcy.

Oferujemy Państwu fachowe wsparcie w budowaniu firmowego wizerunku. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy złożyć zapytanie ofertowe.

Banner



HOME | O NAS | OFERTA | PORTFOLIO | KLIENCI | POLITYKA PRYWATNOŚCI | KONTAKT